maandag 30 september 2013

Placemat-mandje

Lieve allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die onlangs gereageerd heeft op mijn blog "haakwoede". Heel leuk en lief!
Ik ben er nog over aan het broeden wat het uiteindelijk zal worden. Maar dan laat ik het jullie ook zeker weten!!
Bedankt!
Leuk dat jullie mijn blog lezen.
Dat doet me goed. En vooral als er dan reacties zijn. Ik lees ze allemaal!! Dat vind ik ook een van de leuke dingen aan het bloggen!!

Nu even iets anders...

Jullie kennen het vast allemaal wel....
Overal slingert iets rond en soms heb je er in eens genoeg van!
Zo ook bij mij.
Altijd 's morgens zoeken naar de placematjes. Dan weer lagen ze in het raam, dan weer op tafel, dan weer op de stoel, of soms ook gewoon op de grond.
In eens was ik het zat.
Dus ging ik aan het rommelen in mijn voorraad wol... en vond nog een halve bol spagettigaren.
Snel de dikke haaknaald opgezocht en zie hier het resultaat.
Nou, als dat niet netjes opgeruimd staat!!
Zelfs een crea-randje ontbreekt niet.

Gewoon een vaste voor de volgende vaste haken; dus zo:
je haakt een vaste in de derde lus, de volgende haak je in de tweede lus, dan sla je weer een lus over en haak je een vaste, de volgende steek haak je in de overgeslagen lus.
Tot slot nog een rand halve vasten en je mandje is klaar!
Als je het niet snapt hoor ik het graag.

Zaterdag een heerlijk ontspannen dag gehad, maar daarover later nog wat meer.

Hoe was jullie weekend?
Ik hoop dat jullie ook nog lekker hebben genoten van die heerlijk zonnige dag!! Hoor het graag!!

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)