woensdag 11 september 2013

Missers van deze dag...

Tja, ik had jullie beloofd vandaag de omslagdoek te presenteren...

Helaas, het gaat me niet lukken!
Vandaag is zo'n dag dat alles tegenzit: vanmorgen onverwacht de hele morgen weg. Toen ik op het punt stond te vertrekken en mijn mobiele telefoon nog even mee wilde grissen zag ik dat hij leeg was....
Kom ik vanmiddag thuis en wil 'm opladen.... Waar is de oplader gebleven? Allerlei laatjes, tassen en plaatsen waar hij eventueel maar zou kunnen liggen op z'n kop gezet, maar nee hoor: NERGENS!!
Oh, oh, wat voel je je dan ongelukkig! Want: WAAR IS DAT ROTDING?
Niet dat ik nu altijd en overal mobiel wil zijn, maar dat ding moet er gewoon zijn!!!!!!!
Toen ik de laatste hand aan m'n omslagdoek wilde leggen ging er nog eens een glas limonade overheen zodat ik 'm nu toch eerst wel moet wassen....
Plus dat ik er nu net achter kom dat ik een afspraak voor onze dochter vergeten ben bij de podoloog.... Ook alweer een minpuntje.. Zij ligt lekker in het zwembad dus dat gaat niet lukken om daar om 14.00 uur te zijn....

Bah, ik vind deze dag niet zo leuk.
Hebben jullie dat ook wel eens van die SNERT-dagen?
Ik ben bijna bang om het eten voor vanavond te gaan koken... Daar zal het vast ook niet helemaal vlekkeloos mee verlopen... Offe... we halen gewoon een frietje... Ach nee, onderweg naar huis vallen alle frietjes over straat natuurlijk, zul je zien, vast!
Nou ja, het is nog niet zo ver. Misschien tegen die tijd dat alles weer een beetje in normale banen verloopt.

Ik denk dat ik de link wel een beetje kan leggen; ik ben veel te druk in mijn hoofd en dan moet er nog van alles snel snel gebeuren... En als je dan 's morgens je mail opent en je ziet weer 3 bedankjes op je sollicitaties word je ook niet vrolijk van.... En dat al bijna 9 maanden lang hè. Om gek van te worden!!
Vandaar dat ik me ook meer op mijn handwerkhobby heb gestort. Daar kwam vroeger lang zo veel niet van. Ik vind dat heerlijk om te doen, maar uiteindelijk is het niet de bedoeling om de hele week maar creatief bezig te zijn... Zet mij maar liever achter een buro met administratie, dan voel ik me als de bekende vis in het water.... parttime dan wel te verstaan want mijn gezin komt op de eerste plaats hoor!

Nou, deze keer dus geen opwekkend verhaal, ook geen mooie presentatie van een creatie die af is, maar gewoon even mijn frustraties met jullie gedeeld.

Hoop snel mijn omslagdoek te kunnen laten zien!!

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)