vrijdag 6 september 2013

Domme dingen....

Lieve allemaal,

Oh oh, wat ik toch weer aan het klungelen ben weet ik niet, maar op de een of andere manier is er van alles misgegaan...
Tja, dat heb je als je nog een beginner bent...
Ergens zijn mijn reacties verloren gegaan.... ;-(.... En dat was niet omdat ik ze niet leuk vod of niet las!!
Echt wel!!
Ik ben juist altijd blij met reacties...

Verder heb ik vandaag niet veel nieuws. Het is warm weer en ik wil nog snel verder met mijn omslagdoek.

Hoop jullie binnenkort er meer van te laten zien. Eigenlijk wil ik 'm vrijdag om, dus dat wordt nog even heeeeeel hard haken....





Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Nog lekker even genieten van de laatste (?) mooie dagen deze zomer?

In ieder geval: fijn weekend!
Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)