vrijdag 20 september 2013

Fenna... op een knoop na....

Fenna is -bijna- klaar!!
Ik kon in mijn knopendoos geen geschikte knoop vinden, dus daar moet ik nog even voor naar de markt, maandag.
Maar omdat het eigenlijk verder wel af is wilde ik 'm toch vast aan jullie laten zien.
De roosjes heb ik van de blog van Ponnekeblom.blogspot.com. Echt superleuk om te maken en snel klaar.
Het hengsel heb ik ook een beetje opgeleukt met een sliertje geel.... (gewoon halve vaste door het haakwerk heenhalen)
Heb ik ooit ook eens gebruikt voor armbandjes haken... Geeft  een leuk effect vind ik...
Ik heb gehaakt met Fenna, maar omgehaakt met Catania katoen.... (gekocht bij www.hetwolhuis.nl) dat vind ik altijd zo lekker haken... De roosjes zijn er trouwens ook van gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)