dinsdag 17 september 2013

Fenna-hype

Ik heb al zo veel Fenna-garen voorbij zien komen, dat ik ook met die koorts ben aangestoken...
Maar bij onze Wibra hadden ze alleen nog een paar bolletjes van grijs/zwart.
Natuurlijk kon ik het niet laten liggen en moest het gelijk even uitproberen....
Het haakt best fijn.

Laatst heb ik een tasje (veelkleurig) van granny stripes gemaakt voor onze dochter. Ze vindt dit zo'n handig ding dat ik maar besloot om er ook een voor mezelf te maken....

Ik haak het met naald nr. 4, dat geeft een beetje steviger effect voor een tasje, maar voor omslagdoek of zo zou ik toch een naaldje dikker nemen...

Zo, nu heb ik jullie weer een beetje bijgepraat, nu moet ik toch werkelijk een keer wat in huis gaan doen. Was gister al zo vol goede moed begonnen, maar nu is 'mijn zin eigenlijk op'..... Tegen de kinderen zeg ik dan altijd heel flink: Dan maak je maar zin!
Nu, laat ik die raad dan nu zelf eens ter harte nemen!

Werk ze allemaal!!

Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)