zaterdag 14 september 2013

Beetje bijkomen..

Lieve allemaal,

Vandaag gewoon een luie dag! Beetje bijkomen van alle bezigheden de afgelopen tijd.....



Heb net een even zitten lezen/kijken op blagland en heb al diverse keren wol van de Wibra voorbij zien komen...

Maar aangezien we gisteren een feestje hadden en dus deze nacht niet zo erg vroeg in bed lagen en nu dus nog allemaal een beetje lamlendig zitten te zijn denk ik niet dat het er vandaag nog van komt om nog naar de Wibra te fietsen....
Pffffffffffft als ik er alleen al aan denk word ik nog meer moe dan ik al ben!!
Heb net even een paar noodzakelijke boodschappen gedaan zoals brood, kaas en vleeswaren zodat we de maandag wel halen, maar verder denk ik niet dat ik kom. 
Ben vandaag echt niet zo'n bezig bijtje zoals op deze foto....


Trouwens.... ik ben eigenlijk al weer met wat anders aan het haken, maar zoals ze hier in huis vaak zeggen: mama doet altijd minstens 2 dingen tegelijk....

Een poosje terug zag ik op de blog van Thea Nijman een neonsjaal voorbijkomen. Die vond ik leuk, dus daar ben ik aan begonnen tijdens mijn omslagdoek.
Ook ben ik nog bezig met het haken van een kussen, gewoon om op te zitten, niets bijzonders, gewoon rechtuit rechtaan... Simpel grijs met zwart...
Dus ben ik nog helemaal niet toe aan nieuw garen eigenlijk... Maar ja, 't kriebelt wel...

Misschien als het vandaag nog een keer droog wordt (in Twente regent het nu eenmaal best vaak vind ik, ben hier niet geboren en getogen, dus dat kun je dan ongestraft zeggen hè?) dat ik nog puf krijg, maar het zal wel tot de maandag op het lijstje blijven staan...
Kan dan natuurlijk gelijk gecombineerd worden met de markt...

Maar ik heb in ieder geval wel leuke reactie gekregen op mijn omslagdoek!! Dat gaf de burger weer moed om verder te gaan!!


Lieve groet,
fijn weekend,
en doe het vooral allemaal een beetje kalm aan!!
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)